Dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły w Prudniku w dni nauki szkolnej od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły w Prudniku w dni nauki szkolnej
od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.”
Lokalizacja realizacji zadania:
Transport: Głuchołazy-Prudnik-Głuchołazy
Cel zamówienia:
Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły w Prudniku w dni nauki szkolnej od 01.09.2021 r. do 24.06.2022r.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania obejmującego dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły w Prudniku w dni nauki szkolnej od 01.09.2021 r. do 24.06.2022r.
Zamawiający zakłada, że w całym okresie realizacji zamówienia (dla wyceny usługi przyjęto, że usługa będzie realizowana w okresie od 01.09.2021r. do 24.06.2022r.) planowana łączna ilość dni dowozu to 185 dni.
Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ww. planowanej ilości dni dowozu w związku
z koniecznością dokonania korekt tras i ilości dni dowozu, wynikających z wprowadzanych objazdów spowodowanych remontami dróg, awariami układu sieci drogowej lub powodu innych przyczyn i potrzeb Zamawiającego.
Wymagania dotyczące autobusów.
Zamawiający wymaga świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia autobusami spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym
i w przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę - co najmniej 1 autobusem, którym będzie świadczona usługa (autobus podstawowy) posiadający co najmniej 15 miejsc ogółem , w tym 12 miejsc siedzących.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 1 autobus zastępczy, gwarantujący ciągłą obsługę trasy, posiadający co najmniej 15 miejsc ogółem , w tym 12 miejsc siedzących.
Autobusy będą w pełni sprawne technicznie i będą posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.
Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług przewozowych autobusami zbudowanymi przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej, których markę określa się jako "SAM".
Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia:
- koszty wyposażenia,
- koszty eksploatacji pojazdów, badań technicznych, ubezpieczenia OC i NNW,
- inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w
usługi.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: od 01.09.2021r. do 24.06.2022r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn rzeczywistej liczby dni dowozu w danym miesiącu
i dziennej ceny ryczałtowej,
2) wynagrodzenie płatne będzie w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi w danym miesiącu,
3) wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 12:00 do dnia 12.08.2021 r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły w Prudniku w dni nauki szkolnej od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.”.
Uwaga!
Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Oferta_transport dzieci niepełnosprawnych_Prudnik_zał nr 1.odt (12,02KB)
Wykaz pojazdów_zał. nr 2.docx (17,06KB)
Wzór umowy dowóz niepełnosprawnych_zał nr 3.docx (29,68KB)
Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 113