Zapytanie ofertowe: Remont pomieszczeń biurowych Biura Rady Miejskiej IIp pok. Nr 22 oraz Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego IIp pok. Nr 29 Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
ul. Rynek 15
Głuchołazy, dnia 21.06.2021r.
ZP.271.2.5.2021.JSz
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych pod nazwą:
Remont pomieszczeń biurowych Biura Rady Miejskiej IIp pok. Nr 22 oraz Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego IIp pok. Nr 29 Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
Termin złożenia oferty : 25.06.2021r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy (pisemnie) lub na adres poczty elektronicznej: (elektronicznie).
Uwaga !
Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
Załączniki:
Istotne Warunki Zamówienia:
Załączniki nr 1-3 do IWZ (wzór Formularza oferty , wzór wykazów i oświadczeń):
zalaczniki-1-3 do IWZ.doc (84,00KB)
Załącznik nr 4 do IWZ- Wzór umowy:
załącznik nr 4 do IWZ wzór umowy.docx (19,01KB)
Załącznik nr 5 do IWZ- Przedmiar robót:
PRZEDMIAR Urząd - Remont Biura OA.pdf (91,72KB)
PRZEDMIAR Urząd - Remont Biura Rady Miejskiej.pdf (82,67KB)
Wybór: