Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe: Remont pomieszczeń biurowych Biura Rady Miejskiej IIp pok. Nr 22 oraz Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego IIp pok. Nr 29 Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.

Zamawiający:

Gmina Głuchołazy

48-340 Głuchołazy

ul. Rynek 15

Głuchołazy, dnia 21.06.2021r.

 

ZP.271.2.5.2021.JSz

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych pod nazwą:

Remont pomieszczeń biurowych Biura Rady Miejskiej IIp pok. Nr 22 oraz Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego IIp pok. Nr 29 Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.

 

Termin złożenia oferty : 25.06.2021r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy (pisemnie) lub na adres poczty elektronicznej: (elektronicznie).

 

 

 

Uwaga !

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych

 

Załączniki:

Istotne Warunki Zamówienia:

PDFIWZ.pdf..pdf (1,39MB)
 

Załączniki nr 1-3 do IWZ (wzór Formularza oferty , wzór wykazów i oświadczeń):

DOCzalaczniki-1-3 do IWZ.doc (84,00KB)
 

Załącznik nr 4  do IWZ- Wzór umowy:

DOCXzałącznik nr 4 do IWZ wzór umowy.docx (19,01KB)
 

Załącznik nr 5 do IWZ- Przedmiar robót:

PDFPRZEDMIAR Urząd - Remont Biura OA.pdf (91,72KB)
PDFPRZEDMIAR Urząd - Remont Biura Rady Miejskiej.pdf (82,67KB)
 

Wybór:

PDFwybór,BIP.pdf (316,83KB)