Protokół nr 25 Komisja Rewizyjna 01.03.2021
Z posiedzenia członków Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 01 marca 2021r. o godz. 15.00 w trybie art. 15 zzx ust.1 i 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.
Czas trwania komisji od godz. 15.00 do 15.25
Temat posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Omówienie zakresu kontroli dotyczącej działalności Centrum Kultury za 2020 rok.
- Sprawy bieżące i wolne wnioski.
- Zakończenie posiedzenia.
Ad. 1
Otwarcia spotkania dokonał Przewodniczący Komisji Ryszard Udziela. Przywitał uczestniczących w posiedzeniu członków Komisji i stwierdził quorum.
Ad.2
W związku z kontrolą dotyczącą działalności Centrum Kultury w Głuchołazach za 2020 rok, która odbędzie się na posiedzeniu Komisji Rewizyjnej w dniu 23 marca 2021 roku. Komisja wnioskuje o przygotowanie przez Dyrektora Centrum Kultury w Głuchołazach informacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 marca 2021 roku tematów w poniższym zakresie:
1. Przychody uzyskane z wynajmu, dzierżawy, podwynajmu:
a) pomieszczeń w Centrum Kultury
b) świetlic wiejskich oraz jaką kwotę z tych środków przekazano poszczególnym Samorządom.
2.Przychody z organizacji, wynajmu, obiektu (pomieszczeń) na wystawy, odczyty i inne.
3.Wydatki poniesione na:
a) delegacje podróże służbowe (Dyrektor, pracownicy)
b) wydatki poniesione na energię elektryczną w Centrum Kultury oraz koszty ogrzewania
c) czy kary umowne z tytułu budowy biblioteki zostały wypłacone
d) koszty przeprowadzonych remontów w Centrum Kultury w 2020 roku
e) dokumentacja budowlana z przeprowadzonych remontów (jeżeli była wymagana)
4.Wykaz umów zawartych poprzez Centrum Kultury za 2020 rok rodzaje i na jaką kwotę.
Przewodniczący komisji Ryszard Udziela przechodzimy do głosowania. Kto z Państwa jest za wyszczególnionymi tematami kontroli? Za radni głosowali jednogłośnie. Głosowało 7 radnych.
Ad.3
Komisja nie skonstruowała wolnych wniosków.
Ad.4
Na tym zakończono posiedzenie członków komisji.
Przebieg posiedzenia zapisano na nośniku elektronicznym, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu.