Ogłoszenie o przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu pożarniczego Star P244L
Nazwa i siedziba sprzedającego:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
Tel. 77 4092100
Fax 77 4092101
Przedmiot przetargu:
Marka i typ pojazdu: samochód specjalny-pożarniczy marki Star P 244L o poj. 6842 cm3
Numer rej. OPD 434R
Nr identyfikacyjny (ramy) PL244L0210611
Kolor: czerwony
Rodzaj paliwa : olej napędowy
Moc silnika: 96 kW
Rok produkcji: 1987
Tryb przetargu
Pisemny przetarg ofertowy.
Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:
- imię i nazwisko lub nazwę firmy,
- adres siedziby oferenta,
- numer telefonu,
- numer PESEL i NIP oraz w przypadku firm numer REGON,
- datę sporządzenia oferty,
- oferowaną cenę brutto,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i warunkami przetargu.
Cena wywoławcza samochodu
Cenę wywoławczą ustalono w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Przystępujący do przetargu winni okazać się dowodem wpłacenia wadium w wysokości 500 zł ( słownie: pięćset tysiąc złotych 00/100). Wadium należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta – zostanie zarachowane na poczet ceny.
Wadium przepada na rzecz sprzedawcy, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia ceny.
5. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, adresowanej według wzoru:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
„Oferta na zakup samochodu Starr P 244L ”
Ofertę należy przesłać pod wskazany adres lub złożyć w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy (sekretariat).
Ostateczny termin składania ofert ustala się na 18 luty 2021 roku do godziny 12.00
Oferty złożone po wyznaczonej dacie nie będą rozpatrywane.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, komisja przetargowa
zorganizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony dla oferentów, którzy złożyli te oferty,
z kwotą postąpienia nie niższą niż 100 zł. Komisja zawiadomi oferentów, o których mowa
o terminie dodatkowego przetargu.
Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi przez komisję przetargową w dniu 18 lutego 2021 roku o godz. 12.30 (czwartek) w pokoju nr 31 III piętro, w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach.
Miejsce i termin, którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza w Głuchołazach od 28.01.2021 do 17.02.2021r., w godzinach od 9.00-12.00.
Osoba do kontaktu: Andrzej Kozakiewicz tel. kontaktowy 661 915 048
Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Inne informacje:
- Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższa cenę na pojazd będący przedmiotem przetargu.
- Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży pod rygorem utraty wadium.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
Załączone dokumenty – pliki do pobrania:
Treść ogłoszenia na sprzedaż
Załącznik nr 1 – Oświadczenie + oferta.docx (13,05KB)
Załącznik nr 2 – umowa kupna-sprzedaży samochodu.docx (13,88KB)
Star P244L.pdf (318,20KB)