Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu pożarniczego Star P244L

Nazwa i siedziba sprzedającego:

Gmina Głuchołazy

ul. Rynek 15

48-340 Głuchołazy

Tel. 77 4092100

Fax 77 4092101

 

Przedmiot przetargu:

Marka i typ pojazdu: samochód specjalny-pożarniczy marki Star P 244L o poj. 6842 cm

Numer rej. OPD 434R

Nr identyfikacyjny (ramy) PL244L0210611

Kolor: czerwony

Rodzaj paliwa : olej napędowy

Moc silnika: 96 kW

Rok produkcji: 1987

 

Tryb przetargu

Pisemny przetarg ofertowy.

Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:

  1. imię i nazwisko lub nazwę firmy,
  2. adres siedziby oferenta,
  3. numer telefonu,
  4. numer PESEL i NIP oraz w przypadku firm numer REGON,
  5. datę sporządzenia oferty,
  6. oferowaną cenę brutto,
  7. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i warunkami przetargu.

 

Cena wywoławcza samochodu

Cenę wywoławczą ustalono w wysokości  5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych   00/100)

 

Przystępujący do przetargu winni okazać się dowodem wpłacenia wadium w wysokości 500 zł ( słownie: pięćset tysiąc złotych 00/100).  Wadium należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.

Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta – zostanie zarachowane na poczet ceny.

Wadium przepada na rzecz sprzedawcy, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia ceny.

 

 

5. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, adresowanej według wzoru:

Gmina Głuchołazy

ul. Rynek 15

48-340 Głuchołazy

„Oferta na zakup samochodu Starr P 244L ”

Ofertę należy przesłać pod wskazany adres lub złożyć w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, ul. Rynek 15,  48-340 Głuchołazy (sekretariat).

Ostateczny termin składania ofert ustala się na 18 luty 2021 roku do godziny 12.00

Oferty złożone po wyznaczonej dacie nie będą rozpatrywane.

W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, komisja przetargowa

zorganizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony dla oferentów, którzy złożyli te oferty,
z kwotą postąpienia nie niższą niż 100 zł. Komisja zawiadomi oferentów, o których mowa

o terminie dodatkowego przetargu.

 

 

Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

Otwarcie ofert nastąpi przez komisję przetargową w dniu 18 lutego 2021 roku o godz. 12.30 (czwartek) w pokoju nr 31 III  piętro, w  Urzędzie Miejskim w Głuchołazach.

 

 

Miejsce i termin, którym można obejrzeć przedmiot przetargu:

Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza w Głuchołazach od 28.01.2021 do 17.02.2021r., w godzinach od 9.00-12.00.

Osoba do kontaktu: Andrzej Kozakiewicz tel. kontaktowy 661 915 048

 

Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

Inne informacje:

  1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższa cenę na pojazd będący przedmiotem przetargu.
  2. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu.
  3. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży pod rygorem utraty wadium.
  4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.

 

Załączone dokumenty – pliki do pobrania:

 

Treść ogłoszenia na sprzedaż 

DOCXZałącznik nr 1 – Oświadczenie + oferta.docx (13,05KB)
DOCXZałącznik nr 2 – umowa kupna-sprzedaży samochodu.docx (13,88KB)
PDFStar P244L.pdf (318,20KB)