Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Budowa barieroporęczy w ciągu drogi gminnej w m. Charbielin

Głuchołazy, dnia 29.09.2020r.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Budowa barieroporęczy w ciągu drogi gminnej w m. Charbielin

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty,  Zakres zadania obejmuje „Budowę barieroporęczy w ciągu drogi gminnej w m. Charbielin oraz montaż znaków w ciągu drogi gminnej w m. Charbielin”

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

x cena 100%.

                                                                                        

  1. Warunki gwarancji  

Okres gwarancji-24 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.

 

  1. Pożądany termin realizacji zamówienia: 15.11.2020r.

 

  1. Zakres robót:

4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:

-zakup materiałów,

-transport materiałów,

-montaż barier ochronnych U-14a (L1W3A) wraz z niezbędnymi elementami do zamontowania barier ochronnych,

-zakup znaków wraz z niezbędnymi elementami montażowymi,

-transport znaków,

-montaż kompletnych znaków,

-kontrola prawidłowości przeprowadzonych robót,

-uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,

-opracowanie projektu zmiany organizacji ruchu (jeśli dotyczy),

-utylizacja odpadów (jeśli dotyczy).

 

Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:

  1. Montaż wykonać zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Nyskiego projektem docelowej organizacji ruchu dla drogi gminnej nr 107144 O relacji Charbielin – Jarnołtówek (pismo Starosty Nyskiego z dnia 23.10.2019 znak sprawy KT.VI.7121.455.2019.JK)
  2. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej i innymi przepisami w tym zakresie
  3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.
  4. W organizacji budowy należy uwzględnić, iż prace prowadzone będą przy otwartym ruchu na odcinku drogi nr 107144 O
  5. Wszelkie materiały i rozwiązania należy uzgodnić z Zamawiającym.
  6. Znaki wraz z słupkami bez fundamentów i uchwytami, które nie są objęte w projekcie docelowej organizacji ruchu dla drogi gminnej nr 107144 O relacji Charbielin – Jarnołtówek (pismo Starosty Nyskiego z dnia 23.10.2019 znak sprawy KT.VI.7121.455.2019.JK) należy zdemontować oraz przekazać Gminie, elementy te mają zostać złożone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. (Baza GKTBS ul. Andersa ul. Mickiewicza)

 

- w wycenie należy uwzględnić wszystkie koszty jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

 

Uwagi:

-warunki szczegółowe w tym zakresie: 1 (jedną) osobą - kierownik branży drogowej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robót w specjalności drogowej.

-część znaków montowana będzie zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu na istniejących słupkach

 

- Przepisy związane:

„Wytyczne stosowania drogowych barier ochronnych” BPBDiM „Transprojekt” Warszawa 1994r.

„Katalog drogowych barier ochronnych” Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Transportowe Kielce ul. Batalionów Chłopskich 82; BPBDiM "Transprojekt" - Warszawa; Kielce-Warszawa 1993r.

 

Zestawienie znaków

 

l.p. nazwa towaru/usługi                                     ilość

1.  A-7 750 f. typ II                                            2

2.  A-7 900 f. typ II                                            1

3.  D-1 600x600 f. typ I                                      3

4.  D-2 600x600 f. typ I                                      2

5.  T-6 600x600 f. typ I                                      1

6.  T-3 Wąska jezdnia 600x250 f. typ I              3

7.  T-3 Koniec 600x250 f. typ I                           2

8.  T-2 2,7 km 600x250 f. typ I                           2

9.  T-3 STOP 30 m 600x400 f. typ I                   1

10. B-33 (40)  600 f. typ I                                   1

11. A-3 750 f. typ I                                             1

12. A-4 750 f. typ I                                             1

13. A-30 750  f. typ I                                          1

14. Słupek śr. 60,3 dł. 4,5 m ścianka 3,0 mm       4

15. Uchwyty                                                      42

 

Wykonawca robót zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

1) w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie,

2) koszty organizacji zaplecza budowy / terenu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,

3) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy),

4) koszty dozoru budowy,

5) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

 

Uwaga.

Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem  istniejącym przedmiotowej roboty budowlane.

 

  1. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania. Koszty dodatkowe po stronie wykonawcy: ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy, dostarczenie atestów na wbudowane materiały po stronie wykonawcy,

         (określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte           wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)

** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy

 

  1. Ofertę Wykonawca może złożyć:
  • w formie pisemnej na adres:  ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy                
  • faksem na numer 77 40 92 101
  • w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny ryczałtowej brutto za ww. przedmiot zamówienia w terminie do dnia 06.10.2020r., do godziny 1000

** niewłaściwe skreślić

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

1.   Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15.

2.   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie telefonu i adresu e-mail przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. Budowa barieroporęczy w ciągu drogi gminnej w m. Charbielin

Sprawę prowadzi: Mariusz Kujawski tel. 77 40 92 110

Z012020-08-04 - Projekt stałej organizacji ruchu DG 107144.z01 (45,00MB)
Z022020-08-04 - Projekt stałej organizacji ruchu DG 107144.z02 (45,00MB)
ZIP2020-08-04 - Projekt stałej organizacji ruchu DG 107144.zip (36,31MB)
ODTOferta_budowa barieroporęczy Charbielin.odt (19,11KB)
PDFZatwierdzenie projektu organizacji ruchu.pdf (190,30KB)
PDFnr 1.pdf (343,46KB)