Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie prac konserwatorsko - restauratorskich na powierzchni attyki oraz hełmu zabytkowej wieży Bramy Górnej

Głuchołazy, dnia 01.09.2020r.

IE.7011.34.1.2020.EKM

                                  

 

ZAPYTANIE   OFERTOWE

 

 

Gmina Głuchołazy zwraca się z prośbą do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na "Wykonanie prac konserwacyjno - restauratorskich na powierzchni attyki oraz hełmu wieży Bramy Górnej" wpisanej do rejestru zabytków województwa opolskiego pod nr 682/63 z 16.10.1963r.

 

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Wieża Bramy Górnej

Gmina Głuchołazy, miejscowość: Głuchołazy, ul. Plac Basztowy, dz. nr ewidencyjny gruntu 1926/5

 

Przedmiot zamówienia:

 

„ Wykonanie prac konserwatorsko - restauratorskich na powierzchni attyki oraz hełmu zabytkowej wieży Bramy Górnej ”  wpisanej do rejestru zabytków województwa opolskiego pod nr  682/63  z 16.10.1963r.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Opracowanie programu prac restauratorskich;
  2. Uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień i pozwoleń na prowadzenie prac konserwatorsko – restauratorskich;
  3. Prace konserwatorsko – restauratorskie na powierzchni hełmu i attyki:

- dezynfekcja powierzchni ceglanej wodorozcieńczalnym środkiem, neutralizującym zarodniki alg i grzybów;

- odsolenie najbardziej zasolonych miejsc metodą swobodnej migracji soli do rozszerzonego środowiska;

- hydrofobizacja (strukturalna)  i impregnacja powierzchni hełmu - 82 m2 oraz attyki - 60m2;

- uzupełnienie ubytków zapraw mineralnych na dwóch sterczynach;

- wzmocnienie osłabionych miejsc preparatem krzemoorganicznym o właściwościach hydrofilowych;

4.  Udrożnienie odwodnienia liniowego na tarasie widokowym;

 

kod CPV:

 

45453000 – 7     Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8        Roboty renowacyjne

 

Uwagi:

 

1) Wykonawca powinien zapoznać się z obiektem (wizja lokalna) przed złożeniem oferty.

2) W organizacji budowy należy uwzględnić fakt, iż prace należy prowadzić z rusztowań, ew. w pasach ochronnych.

3) Budynek objęty jest ochroną konserwatorską

 

Wymagania Zamawiającego w stosunku Wykonawcy:

 

1)    Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonanych robót budowlanych oraz ich zgodność
z zasadami wiedzy technicznej;

2)    Wykonawca robót udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji;

3)    Wykonawca robót posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

         Wykonawca musi wskazać osoby, które skieruje do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone tj. musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje:

       -   co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowalnej lub architektonicznej spełniające wymagania zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

     -   min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

 

         Warunki postępowania:

 

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%
  2. Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia  27 listopada 2020 r.
  3. Istotne warunki umowy:

-    wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie;

-   płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku;

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

 

1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej:

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy
z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia
7 września  2020 r. do godziny 15:00.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

 

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

 

  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.

 

Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15.

 

Uwaga!

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych .                      

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego
o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

 

Osoba do kontaktu: Elżbieta Kubik – Michalska tel. 77 40 92 110

PDFBaszta -PZT.pdf (1,09MB)
PDFFORMULARZ OFERTOWY.pdf (442,17KB)
DOCFormularz_ofertowy-dokumentacja _ATTYKA.doc (39,00KB)
JPEGIMG_7741.jpeg (317,03KB)
JPEGIMG_7742.jpeg (339,11KB)
JPEGIMG_7743.jpeg (285,92KB)
JPEGIMG_7745.jpeg (412,48KB)
JPEGIMG_7747.jpeg (372,70KB)
JPEGIMG_7748.jpeg (331,39KB)
JPEGIMG_7749.jpeg (396,12KB)
JPEGIMG_7750.jpeg (325,64KB)
JPEGIMG_7752.jpeg (277,35KB)
JPEGIMG_7754.jpeg (400,89KB)
JPEGIMG_7756.jpeg (298,09KB)
JPEGIMG_7758.jpeg (348,48KB)
JPEGIMG_7759.jpeg (351,01KB)
JPEGIMG_7760.jpeg (348,92KB)
JPEGIMG_7761.jpeg (363,73KB)
JPEGIMG_7762.jpeg (363,54KB)
JPEGIMG_7763.jpeg (359,63KB)
JPEGIMG_7764.jpeg (396,87KB)
JPEGIMG_7765.jpeg (362,40KB)
JPEGIMG_7766.jpeg (306,50KB)
JPEGIMG_7767.jpeg (325,48KB)
JPEGIMG_7768.jpeg (316,36KB)
JPEGIMG_7769.jpeg (342,79KB)
JPEGIMG_7770.jpeg (388,16KB)
JPEGIMG_7772.jpeg (277,32KB)