- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia, konkursy, zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł
- 2020
„Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2020”
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
ul. Rynek 15
Głuchołazy, dnia 26.05.2020r.
Nr RR.6235.14.2020.MSe
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOTYCZĄCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO.
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pn.:
„Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2020”
Termin złożenia oferty upływa w dniu: 10.06.2020r. o godz. 9:00
Oferty na realizacje zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski
w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy pok. Nr 11 – Sekretariat.
Istotne Warunki Zamówienia dotyczące przedmiotowego postępowania stanowią załącznik
do Zapytania ofertowego.
IWZ.pdf (182,05KB)
Zał. 4- wzór umowy.doc (75,50KB)
Zał. 5- wykaz nieruchomosci.xlsx (7,67KB)
Zał. nr 3.doc (15,50KB)
Załącznik nr 2.doc (16,50KB)
Załącznik nr1.doc (38,00KB)
Protokół porównania i oceny ofert.pdf (323,78KB)
Uwaga !
Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych