Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

„Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2020”

Zamawiający:

Gmina Głuchołazy

48-340 Głuchołazy

ul. Rynek 15

Głuchołazy, dnia 26.05.2020r.

 

Nr RR.6235.14.2020.MSe

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

DOTYCZĄCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO.

 

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pn.:

 

„Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2020”

 

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 10.06.2020r. o godz. 9:00

Oferty na realizacje zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski
w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy pok. Nr 11 – Sekretariat.

 

Istotne Warunki Zamówienia dotyczące przedmiotowego postępowania stanowią załącznik
do Zapytania ofertowego.

 

PDFIWZ.pdf (182,05KB)
DOCZał. 4- wzór umowy.doc (75,50KB)
XLSXZał. 5- wykaz nieruchomosci.xlsx (7,67KB)
DOCZał. nr 3.doc (15,50KB)
DOCZałącznik nr 2.doc (16,50KB)
DOCZałącznik nr1.doc (38,00KB)
PDFProtokół porównania i oceny ofert.pdf (323,78KB)
 

Uwaga !

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych