Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Naprawa i konserwacja istniejących elementów placu zabaw oraz montaż nowych elementów placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach

IE.7011.1.1.2019.SA.2

                                                    

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:

Naprawę i konserwacja istniejących elementów placu zabaw oraz montaż nowych elementów placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Plac zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach.

 

Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację usługi polegającej na:

- naprawie i konserwacji zestawu zabawowego i huśtawki podwójnej znajdujących się na placu zabaw w celu usunięcia usterek będących wynikiem zużycia, wandalizmu i działania warunków atmosferycznych,

- montażu czterech nowych urządzeń do zabawy,

- montażu nowych ławek i koszy na śmieci,

- demontażu urządzeń do zabawy i innych elementów tj. ławek i koszy na śmieci.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa i konserwacja istniejących elementów placu zabaw oraz montaż nowych elementów placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach

Prace konserwacyjne polegać mają na: wymianie lub uzupełnianiu śrub, nakrętek, podkładek, zaślepek, kołpaków itp., dokręcaniu śrub, skróceniu i wygładzaniu gwintów śrub, wygładzaniu ostrych krawędzi metalowych, poprawa stanu połączeń oraz smarowanie elementów ruchomych, wygładzaniu ostrych zakończeń w siłowni zewnętrznych i urządzeń zabawowych, oczyszczeniu i malowaniu elementów drewnianych i metalowych.

Prace naprawcze polegać mają na: wymianie uszkodzonych i uzupełnieniu brakujących elementów drewnianych lub metalowych urządzeń zabawowych.

Po zdemontowaniu wyznaczonych urządzeń zabawowych i ławek zamontowane zostaną nowe elementy wyposażenia placu zabaw.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1.Naprawa zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią polegająca na:

- wymiana fundamentów i zamontowanie kotew stalowych na istniejących słupach – 17 szt.

- wypoziomowanie całego zestawu,

- uzupełnienie brakujących elementów drewnianych,

- wymiana zniszczonych elementów drewnianych,

- regulacja napięcia łańcuchów w celu eliminacji kleszczeń (zakleszczenie rączki lub nóżki dziecka),

- wyeliminowanie szczelin między elementami konstrukcyjnymi, które mogą powodować kleszczenie (zakleszczenie rączki lub nóżki dziecka),

- wymiana liny na trapie na nową wraz z okuciami,

- uzupełnienie podkładek przy balustradach,

- malowanie wszystkich elementów drewnianych, stalowych i HPL/HDPE (kolorystyka zgodna z oryginałem)

- prace konserwacyjne np. wymiana lub uzupełnianie śrub, nakrętek, podkładek, zaślepek itp., dokręcanie śrub, skrócenie i wygładzanie gwintów śrub, wygładzanie ostrych krawędzi metalowych, poprawa stanu połączeń oraz smarowanie elementów ruchomych, wygładzanie ostrych zakończeń w siłowni zewnętrznych i urządzeń zabawowych.

2. Montaż czterech nowych urządzeń zabawowych tj:

- huśtawka „bocianie gniazdo”- 1 szt.

- bujak dwuosobowy „łódka” - 1 szt.

- bujak „surfer” - 1 szt.

- huśtawka „wagowa” - 1 szt.

2. Montaż nowych pozostałych elementów wyposażenia tj:

- ławki z oparciem – 4 szt.

- kosz na śmieci betonowy z daszkiem – 1 szt.

3. Naprawa huśtawki podwójnej polegająca na:

- malowaniu wszystkich elementów drewnianych – kolor brązowy,

- malowanie elementów stalowych – kolor szary,

- wymiana i uzupełnienie siedzisk i łańcuchów z wyregulowaniem siedzisk (od poziomu gruntu do spodu siedziska powinna być 40-45 cm),

- prace konserwacyjne np. wymiana lub uzupełnianie śrub, nakrętek, podkładek, zaślepek itp., dokręcanie śrub, skrócenie i wygładzanie gwintów śrub, wygładzanie ostrych krawędzi metalowych, poprawa stanu połączeń oraz smarowanie elementów ruchomych, wygładzanie ostrych zakończeń w siłowni zewnętrznych i urządzeń zabawowych.

5. Demontaż istniejących elementów na placu zabaw tj:

- bujaków – 3 szt.

- ławek – 5 szt.

- koszy na śmieci – 3 szt.

 

Uwagi:

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, zapewniając uzyskanie stałego efektu estetycznego i użytkowego wykonanego zamówienia oraz bezpieczeństwa użytkowników.

2. Malowanie powinno być wykonywane z użyciem specjalnych zewnętrznych farb do drewna posiadających właściwości ochronne w odniesieniu do czynników atmosferycznych i biologicznych.

3. Do malowania elementów metalowych należy wykorzystywać farby zabezpieczające przed korozją. Dotyczy to również elementów ocynkowanych wystawionych na intensywne działanie czynników atmosferycznych.

4. Nie stosować farb olejnych.

5. Zarówno farby przeznaczone do drewna, jak i te do metalu nie powinny zawierać substancji toksycznych oraz nie mogą być łatwopalne i być przeznaczone do malowania elementów placów zabaw.

6. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z przedmiotem zamówienia poprzez wizję lokalną w terenie.

7. Przy wykonywaniu czynności remontowych należy stosować materiały posiadające odpowiednie atesty. Wszystkie materiały i elementy wbudowane mają posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty i być dopuszczone do wbudowania na placach zabaw oraz muszą być wolne od ostrych krawędzi

8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia o kolejne elementy do naprawy i konserwacji na objętych zapytaniem placach zabaw.

9. Dokładne miejsca montażu nowych elementów placu zabaw ustalone zostaną w terenie.

10. Krótki opis i zdjęcia z placu zabaw – załącznik nr 2.

 

Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia

2. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi.

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%
  2. Warunki gwarancji: 24 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego; na elementy wbudowane - zgodnie z gwarancją producenta.
  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: 08.11.2019 r.
  4. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy:

1) wynagrodzenie ryczałtowe

2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku

  1. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4) Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 09 września 2019 r.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15.

 

Uwaga!

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

PDFFormularz ofertowy-zał. nr 1.pdf (68,42KB)
PDFPlac zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy zał nr 2.pdf (303,02KB)
 

Osoba do kontaktu: Agata Suchińska  tel. 77 40 92 110