Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Naprawa nawierzchni asfaltowej przy budynku na ulicy Jana Pawła II Nr 13

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
 „Naprawa nawierzchni asfaltowej przy budynku na ulicy Jana Pawła II Nr 13”

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty,  Zakres zadania obejmuje:

  • wycięcie asfaltu na powierzchni 3,7m x 2,3m;
  • uzupełnienie podbudowy,
  • uzupełnienie asfaltu,
  • opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%.
  2. Warunki gwarancji

Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.

  1. Pożądany termin realizacji zamówienia: 27.09.2019r.

Uwaga.

Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem faktycznym przedmiotowej nawierzchni, na której będą wykonywane przedmiotowe roboty budowlane.

  1. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania. Koszty dodatkowe po stronie wykonawcy: ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy, dostarczenie atestów na wbudowane materiały po stronie wykonawcy,

         (określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte           wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)

** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy

Ofertę Wykonawca może złożyć:

  • w formie pisemnej na adres:  ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy                
  • faksem na numer 77 40 92 101
  • w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl

Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy w terminie do dnia 06.09.2019r., do godziny 1000

** niewłaściwe skreślić

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

1.   Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15.

2.   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie telefonu i adresu e-mail przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. Naprawa nawierzchni asfaltowej przy budynku na ulicy Jana Pawła II Nr 13

PNGMapa JP II.png (846,79KB)
PNGMapa JP II_2.png (188,94KB)
ODTOferta_naprawa nawierzchni JPII 13.odt (21,50KB)
 

Sprawę prowadzi:

Angelika Drużbańska

tel. 77 40 92 113