Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2019

Zamawiający:

Gmina Głuchołazy

48-340 Głuchołazy

ul. Rynek 15

Głuchołazy, dnia 01.07.2019r.

 

Nr RR.6235.35.2019.MSe

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

DOTYCZĄCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO.

 

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pn.:

 

„Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2019”

 

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 09.07.2019r. o godz. 9:00

Oferty na realizacje zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski
w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy pok. Nr 11 – Sekretariat.

 

Istotne Warunki Zamówienia dotyczące przedmiotowego postępowania stanowią załącznik
do Zapytania ofertowego.

 

Uwaga !

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.).

PDFIWZ.pdf (182,41KB)
PDFZał. 4- wzór umowy.pdf (104,50KB)
PDFZał. 5- wykaz nieruchomosci.pdf (67,41KB)
DOCZał. nr 3.doc (15,50KB)
DOCZałącznik nr 2.doc (16,50KB)
DOCZałącznik nr1.doc (38,00KB)
PDFProtokół złożonych ofert.pdf (258,64KB)