Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót budowlano – instalacyjnych

Głuchołazy, dnia 10.05.2019 r.

IE.7011.3.1.2019.EKM

                                  

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót budowlano – instalacyjnych:

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Głuchołazy, ul. Makuszyńskiego, nr ewidencyjny gruntu 1734, 1774/8

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu prac budowlano - instalacyjnych związanych z budową fragmentu oświetlenia ulicznego (3 lampy) wraz z naprawą nawierzchni drogi przy
ul. Makuszyńskiego w Głuchołazach na  dz. o  nr ewidencyjnym gruntu 1734, 1774/8 - zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

1) oświetlenie

- wytyczenie geodezyjne trasy linii kablowej w terenie

- wykonanie rowu kablowego;

- ułożenie przewodów uziemiających i wyrównawczych;

- ułożenie rur osłonowych;

- montaż linii kablowej YAKXS 4X35 mm2;

- posadowienie fundamentów pod słupy oświetleniowe;

- posadowienie słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikiem;

- montaż opraw oświetleniowych na słupach (oprawy oświetleniowe identyczne jak istniejące).

 

2) remont nawierzchni

- roboty ziemne;

- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5mm warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu.

 

3) przeprowadzenie wymaganych prób i badań zgodnie z obowiązującymi normami.

 

4) wykonanie mapy powykonawczej.

 

 

Uwagi:

1) Wykonawca zadania powinien dokonać wizji lokalnej oraz zapoznać się z załączoną dokumentacją, przed złożeniem oferty.

2) W organizacji budowy należy uwzględnić fakt, iż prace prowadzone będą w pasie drogi.

 

 

Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia.

2. Mapę powykonawczą;

3. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

 

Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:

 

1) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest   odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra      Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania            robót budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1. pkt 32 Ustawy
     z dnia 8 grudnia 2017r. O odpadach, ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach i Ustawą z dnia 13 kwietnia 2018r. Prawo ochrony środowiska.

 

         2) Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy w przedmiocie zamówienia należy:

          a) organizacja i utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac;

           b) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy);

           c) prowadzenie robót w sposób bezpieczny;

           d) uporządkowanie miejsc wykonywania prac po zakończeniu robót.

         3) Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania
     z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – instalacyjnych oraz zasadami wiedzy technicznej.

         4) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.

         5) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania

budową, stanowiącą przedmiot zapytania. Osoba, wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy

musi posiadać: uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

         Warunki postępowania:

 

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%

 

  1. Warunki gwarancji i rękojmi:

Rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania zamówienia i kończy swój bieg po upływie 3 lat od odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem umowy.

Na elementy wbudowane (urządzenia, aparaty gazowe itp.) - zgodnie z  gwarancją producenta.

 

  1. Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2019 r.

 

  1. Istotne warunki umowy:
  •  wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie;
  • Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
  • ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu prac;
  • wszelkie materiały i rozwiązania należy uzgodnić z Zamawiającym

 

  1. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

6.   W przedłożonej ofercie (zał. nr 1) Wykonawca oświadczy o posiadaniu odpowiednich uprawnień,    jak również niezbędnej wiedzy, doświadczenia i dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

 

7. Wykonawca  zobowiązany jest  uwzględnić w kosztach między innymi:

 

  • koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót;
  • koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.;
  • koszty dozoru budowy;
  • koszty mapy powykonawczej;
  • inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy
z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 27 maja 2019 r. do godziny 14:00.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

 

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15.

 

Uwaga!

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych .                      

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego
o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

PDF1.str. tytułowa.pdf (325,89KB)
PDF2.spistreści i poz. nr 3 i 4.pdf (2,38MB)
PDF6.plan BIOZ, 8. obliczenia, 10. zes. materiałów.pdf (3,38MB)
PDF7.opis techniczny.pdf (1,97MB)
PDF9.spis rysunków.pdf (151,44KB)
PDFdocument2016-05-22-084624.pdf (1,26MB)
PDFFormularz ofertowy-OŚWIETLENIE MAKUSZYŃSKIEGO.pdf (330,44KB)
DOCFormularz ofertowy-OŚWIETLENIE MAKUSZYŃSKIEGO.doc (23,00KB)
PDFmapa projektowa.pdf (4,69MB)
PDFpełnomocnictwo.pdf (720,70KB)
PDFrys. nr E-01.pdf (4,90MB)
PDFrys. nr E-02, 03, 04.pdf (1,91MB)
PDFuzg. GAZ Nysa - mapa.pdf (45,28MB)
PDFuzg. GAZ Nysa - pismo.pdf (827,88KB)
PDFuzg. Gmina Gł-zy - mapa.pdf (44,43MB)
PDFuzg. Gmina Gł-zy - pismo.pdf (782,96KB)
PDFuzg. PZUDP w Nysie - mapa.pdf (45,30MB)
PDFuzg. PZUDP w Nysie - pismo.pdf (1,08MB)
PDFuzg. TAURON - mapa str.1.pdf (45,46MB)
PDFuzg. TAURON - mapa str.2.pdf (421,64KB)
PDFuzg. trasy Tauron-pismo.pdf (1,48MB)
PDFuzg. Wodociągi Gł-zy - pismo.pdf (381,18KB)
PDFwarunki przyłączeniowe.pdf (1,99MB)
PDFwykaz części formalno-prawnej.pdf (411,74KB)
PDFwypis uproszczony działek.pdf (1,49MB)
JPEGmapa_zakres prac.jpeg (225,79KB)
 

 

Osoba do kontaktu: Elżbieta Kubik – Michalska tel. 77 40 92 110