Gmina Głuchołazy

Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

REJESTR ŻŁOBKÓW I KLUBÓW DZIECIĘCYCH

prowadzonych na terenie gminy Głuchołazy na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U z 2018 r. poz. 603 z późn. zm.)

 

Zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2018 r. poz. 603 z późn. zm.) dane zawarte w Rejestrze żłobków i klubów dziecięcych z dniem 1 stycznia 2018 r. publikowane są na stronach podmiotowych właściwej gminy przy użyciu systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 62a ww. ustawy.

 

Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych na terenie gminy Głuchołazy dostępny jest pod poniższym linkiem: https://rejestrzlobkow.mpips.gov.pl:8443/lista/zk?nts=55163107013

 

Wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje na podstawie art. 28 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. 2018, poz. 603 ze zm.). Dokumentacja związana z wpisem, zmianą wpisu czy wykreśleniem przekazywana jest wyłącznie w formie elektronicznej za pomocą systemu teleinformatycznego.

 

Burmistrz Głuchołaz wydaje zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru w terminie 7 dni od złożenia wniosku (elektronicznie).

Jeśli podmiot nie spełnia warunków wymaganych do utworzenia i prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego albo wydano prawomocne orzeczenie zakazujące przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej objętej wpisem, Burmistrz odmawia dokonania wpisu żłobka lub klubu dziecięcego do Rejestru w drodze decyzji administracyjnej.

Dokumenty (wniosek o wpis, wniosek o wykreślenie, informacja o zmianie danych zawartych
w rejestrze) składane są wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (https://empatia.mpips.gov.pl/).

Wnioski składane są zgodnie z wzorami określonymi przez ministra właściwego do spraw rodziny zamieszczonymi w systemie teleinformatycznym.


Do wniosku o wpis do rejestru należy dołączyć w formie elektronicznej:

- decyzję Komendanta Państwowej Straży Pożarnej,

- decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub opinię burmistrza w przypadku klubu dziecięcego

- zaświadczenie o niekaralności (jeśli podmiot zamierzający prowadzić żłobek lub klub dziecięcy jest osobą fizyczną)

Do wniosku dołącza się:

- oryginały dokumentów

- lub uwierzytelnione kserokopie dokumentów

Opłaty

Jednorazowa opłata za wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych ustalona została Uchwałą nr IX/77/11 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 24 maja 2011r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych i wynosi: 1 zł.

Wpłat dokonywać należy na rachunek bankowy Gminy ,bądź w kasie Urzędu.

Szczegółowych informacji na temat Rejestru żłobków i Klubów dziecięcych udziela Wydział Wspierania Rozwoju Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, tel. 077 40 92 126.

Metryczka
  • wytworzono:
    22-11-2017
    przez: Paweł Będzmirowski
  • opublikowano:
    24-11-2017 14:34
    przez: Paweł Będzmirowski
  • zmodyfikowano:
    14-12-2018 08:22
    przez: Paweł Będzmirowski
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Głuchołazy
    odwiedzin: 390
Dane jednostki:

Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
ul. Rynek 15
NIP: 753-23-82-690 REGON: 531412792
Numer konta: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001

Dane kontaktowe:

tel.: 77 40 92 100
fax: 77 40 92 101
e-mail: umig@glucholazy.pl
strona www: glucholazy.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×