Gmina Głuchołazy

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydział Spraw Obywatelskich

Pracą Wydziału kieruje Naczelnik - mgr Magdalena Grześków

Do zakresu działania  Wydziału należy:

1.   Ewidencji ludności oraz zadań wynikających z prowadzenia Rejestru Mieszkańców i Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców
2.   Wydawania dowodów osobistych przy współpracy z Centrum Personalizacji Dokumentów
3.   Udostępniania danych z ewidencji ludności oraz Rejestru Dowodów Osobistych
4.   Wydawania decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania
5.   Prowadzenia i aktualizacji rejestru wyborców
6.   Wydawania decyzji administracyjnych w sprawach rejestru wyborców, spisu wyborców oraz wydawania pełnomocnictw do głosowania
7.   Sporządzania i aktualizowania spisu wyborców dla przeprowadzania wyborów i referendów
8.   Spraw dotyczących nadzoru oraz finansowania Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie
9.   Rejestracji osób podlegających obowiązkowi wojskowemu oraz udział w przygotowaniu i przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej
10. Prowadzenia spraw ochrony informacji niejawnych

Metryczka
  • wytworzono:
    22-11-2017
    przez: Paweł Będzmirowski
  • opublikowano:
    24-11-2017 14:13
    przez: Paweł Będzmirowski
  • zmodyfikowano:
    29-01-2018 10:39
    przez: Paweł Będzmirowski
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Głuchołazy
    odwiedzin: 307
Dane jednostki:

Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
ul. Rynek 15
NIP: 753-23-82-690 REGON: 531412792
Numer konta: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001

Dane kontaktowe:

tel.: 77 40 92 100
fax: 77 40 92 101
e-mail: umig@glucholazy.pl
strona www: glucholazy.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×